Monday 27 February 2017

love day story new [2017]

Ήμουν μόλις ένας έφηβος, ένα 14-year-old κορίτσι στην όγδοη τάξη, όταν συναντήθηκαν για πρώτη φορά και έπεσε στην αγάπη με τον Justin Ayers. Θα μπορούσε να παίξει την κιθάρα όπως Jimi Hendrix και σπάσουμε ένα αστείο, όπως Jerry Seinfeld. Ήταν μια έξυπνη, ταλαντούχα, λατρευτός, αστεία, πάθος αγόρι, και πήρα ειδοποίηση. Όπως νομίζω ότι πίσω σε ερωτική ιστορία μας, ένα συγκεκριμένο λυρικό τραγούδι έρχεται στο μυαλό: «Κάθε βράδυ Ζητώ τα αστέρια από πάνω, γιατί πρέπει να είμαι ένας έφηβος στην αγάπη;" Θα ήθελα να αναφιλητό, "Γιατί δεν μπορούμε απλά να παντρευτούμε σήμερα;" τους φίλους και την οικογένεια (με εξαίρεση την μαμά μου) μου θα συγκρατημένο γέλιο με την ιδέα, απορρίπτοντας μας, όπως τα παιδιά που θα μεγαλώνουν και να συνειδητοποιήσουν ότι είναι ακριβώς οι ορμόνες. Αλλά εγώ ποτέ δεν αμφέβαλε φορά. Το 2003 (ένα έτος μετά την αποφοίτησή μου λύκειο), έχουμε δεμένα τέλος το κόμπο.
Κατά τη διάρκεια των επόμενων 10 ετών, Justin και έκανα τους δικούς μας κανόνες στη ζωή. Είχαμε αρκετές στόχους που θέλαμε να συνεχίσει, έτσι αποφασίσαμε να περιμένουμε να ξεκινήσει μια οικογένεια, γνωρίζοντας ότι χρειάζονται χρόνο για να μεγαλώσουν. Εμείς σχηματίζονται πολλαπλές ζώνες, ταξίδεψε για αναψυχή και την εργασία, και έγραψε και ηχογράφησε ένα άλμπουμ μαζί. Ήταν σίγουρα έξω από τον κανόνα, αλλά ήταν κανόνας μας, και θα το γευτεί. Στη συνέχεια, ένα πρωί, ξύπνησα και ξαφνικά αισθάνθηκε διαφορετικό. Ήθελα ένα μωρό! Και Justin συμφωνηθεί. Είχαμε ήδη παντρεμένος για 10 χρόνια, και εμείς οι δύο ξέραμε ότι ήταν έτοιμοι να γίνουν γονείς. Πήραμε απασχολημένος μεταξύ των φύλλων και το Σεπτέμβριο του 2013, έγινα έγκυος με το γιο μας, Jax.

Στις 14 Ιουνίου, 2014 Θυμάμαι κοιτάζοντας τον γιο βρέφος μου και συνειδητοποιούν, «εγώ καταλάβουμε επιτέλους!" Τα μαλλιά του ήταν παχύ και μεταξένια, τα χείλη του ήταν έντονο κόκκινο, και τα μάτια του ήταν μαγευτική. Πέρα από μια σκιά μιας αμφιβολίας, φέρνοντας ένα παιδί σε αυτόν τον κόσμο πρέπει να είναι ένα από τα πιο απίστευτα συναισθήματα μια γυναίκα μπορεί να βιώσει στη ζωή. Λίγες μικρές επιπλοκές της γέννας μας κοστίσει ένα επιπλέον ημέρα στο νοσοκομείο, αλλά την τρίτη το βράδυ, ήμασταν κυκλοφόρησε και πήγε στο σπίτι για να είναι μια οικογένεια.
Έχουμε την τάση να αναφέρονται στην επόμενη ημέρα ως «την ημέρα που η μουσική πέθανε." Είχα ένα 3-ημέρα-παλαιό μωρό και τώρα ένα νεκρό σύζυγο. Ήμουν ένα ολοκαίνουργιο μητέρα και τώρα μια χήρα σε μόλις 31 ετών. Δεν είχα ποτέ την ευκαιρία να πει αντίο Justin ή να του πω πόσο πολύ τον αγαπούσε. Θέλω να πιστεύω ότι ήξερε ήδη.
Θάψαμε Justin Σάββατο, ακριβώς μία εβδομάδα μετά Jax γεννήθηκε. Η μέρα μετά την κηδεία του, τα πλήθη άρχισαν να διαλύσει, και το σύστημα υποστήριξης μου συρρίκνωση κάτω σε μια πολύ μικρότερη ομάδα. Φαίνεται αδιανόητο να προσπαθήσει να απεικονίσει το επίπεδο του σκότους γλίστρησα μέσα. Ένα σκοτάδι που είναι τόσο τρομακτικό, εγώ δεν "επιτρέπεται" να μείνει μόνη της για ένα δευτερόλεπτο. Ούτε καν να κάνει ένα ντους.
Η ζωή είναι μια σειρά από επιλογές, και αυτή η επιλογή να ζήσουν ξεκίνησε με την απόφασή μου να σηκωθεί από το πάτωμα του μπάνιου και τρέφονται βρέφος γιο μου.
"Jess, μπορείτε ΟΚ εκεί;" ο φίλος μου Casey hollered καθώς χτυπούσαν στην πόρτα του μπάνιου, "Jax κλαίει και πρέπει να φάνε. Χρειάζεται να σπάσει την πόρτα προς τα κάτω;" Χρόνος φάνηκε κατεψυγμένα όπως κατάλαβα ότι είχε περάσει δύο ώρες από τη στιγμή που είχα κρυφά μακριά στο μπάνιο, τη χορήγηση πρώτη μου ευκαιρία να είναι μόνος του από την απώλεια Justin. Το πήρα ως η μόνη μου ευκαιρία να αφεθείτε στη δική μου δυστυχία. Το φως από το δημαρχείο της έλαμψε κάτω από την πόρτα καθώς βάζω σε μια λίμνη δάκρυα κοιτάζοντας τα πόδια του καθενός βηματοδότησης πέρα ​​δώθε. Με την ψύχρα του κεραμιδιού μπάνιο στο μάγουλό μου είναι η μόνη μου παρηγοριά από τον πόνο, αποφάσισα εκείνη τη στιγμή που ήμουν έτοιμος να δώσει εντελώς. Ήθελα να πεθάνω.
Θα μπορούσα να ακούσω πολλαπλές φωνές στο διάδρομο, όλα υπόμνημα για μένα να ανοίξει την πόρτα. Αλλά στο βάθος θα μπορούσα να ακούσω ένα μικροσκοπικό φωνή που αντήχησε στην καρδιά μου. Ήταν Jax, ήταν πεινασμένος, και ήξερα ότι ήταν πηγή του για φαγητό. «Στέλνουμε κάποιον στο κατάστημα για τον τύπο," η μαμά μου μου είπε. Αυτή ήταν η καθοριστική στιγμή, όταν είχα να κάνω μια επιλογή, ζωής ή θανάτου. Συνειδητοποίησα ότι ακόμα κι αν η ζωή που είχα δουλέψει τόσο σκληρά για είχε φύγει, θα μπορούσα να δοκιμάσω και να ξεκινήσετε ένα νέο. Ο γιος μου με χρειάζεται για να επιβιώσει, και εγώ τον χρειάζεται. Μου πήρε πάνω από 10 λεπτά για να σταθεί πραγματικά στα πόδια μου, αλλά μόλις το έκανα, ένιωσα λίγο αισιόδοξοι. Η ζωή είναι μια σειρά από επιλογές, και αυτή η επιλογή να ζήσουν ξεκίνησε με την απόφασή μου να σηκωθεί από το πάτωμα του μπάνιου και τρέφονται βρέφος γιο μου.

Κατά τη διάρκεια του επόμενου έτους, ήμουν σαν χαμαιλέοντας. Έγινα τόσες πολλές διαφορετικές εκδοχές του εαυτού μου που δεν ήξερα ποιος ήμουν πια. Ήταν η γυναίκα μου Justin ή χήρα; Ήμουν μια μαμά διαμονή-στο-σπίτι που χρησιμοποιείται για να είναι ένας μουσικός ή θα έχω τραγουδήσει και πάλι; Θα έχω ποτέ την ευκαιρία να έχουν ένα άλλο παιδί; Είχα πάντα ήθελε τρεις. Οι ατελείωτες ερωτήσεις και σταθερή θαύμα μου που καταναλώνεται από μέσα προς τα έξω. Για σχεδόν 10 μήνες, εξαφανίστηκε από οποιαδήποτε κοινωνική σκηνή, κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης, ή τον κοινωνικό κύκλο που δεν περιλαμβάνει μερικά επιλεγμένα άτομα. Ήμουν κρύβεται από τον κόσμο και η σπατάλη μακριά σε τίποτα, ένα κέλυφος του παλαιού εαυτού μου. Τότε συνέβη και πάλι. Κοίταξα τώρα-10-μηνών μωρό μου και αισθάνθηκα ντροπή. Αυτό πεινασμένοι βρέφος, μόλις κλαίει για μούμια γάλα, τώρα αρχίζουν να μιλήσει, να περπατήσει, και να σκεφτούμε. Κοιτάζοντας πανέμορφο αγοράκι μου, για άλλη μια φορά συνειδητοποίησα ότι ήταν ώρα για μένα να κάνει μια άλλη επιλογή μεταξύ ζωής και θανάτου.
Κοιτάζοντας πίσω στα δύο τελευταία χρόνια της ζωής μου, συνειδητοποιώ πόσο πολλές επιλογές και αποφάσεις που έπρεπε να κάνω για να φτάσουν όπου είμαι σε σήμερα. Έπρεπε να βρούμε "εγώ" και πάλι, και ότι απαιτείται ρίχνοντας τον εαυτό μου πίσω στο μεγαλύτερο πάθος μου, η οποία είχε ειρωνικά γίνει ο μεγαλύτερος φόβος μου: μουσική. Η αγάπη μου για την εκτέλεση και τη μουσική ήταν κάτι που μοιράζεται με τον Justin, και ήταν τώρα κάτι που αναγκάστηκε να διερευνήσει τη δική μου. Με απόλυτη περίσταση, θα επανασυνδεθεί με έναν πρώην bandmate και παρουσιάστηκε με την ευκαιρία να μιλήσει για λίγες συναυλίες. Με πολύ δισταγμό, δέχτηκα. Πτωτική την ευκαιρία και γυρίζοντας την πλάτη μου σε αυτό που χρησιμοποιείται για την αγάπη θα ήταν το πιο ασφαλές στοίχημα. Αλλά ήξερα ότι θα σημαίνει ότι θα καταλήξει να περάσει το υπόλοιπο της ζωής μου τρέχει μακριά από τον πόνο και τη χαρά που θα προκύψει.
Το τρενάκι του λούνα παρκ των συναισθημάτων πάω μέσα κατά τη διάρκεια ενός live show είναι ατελείωτες. Ωστόσο, έχω επιλέξει να τις αντιμετωπίσει κάθε βράδυ γιατί στο τέλος, το καλό υπερτερεί του κακού. Θα διατηρηθεί η ιδέα, ωστόσο, ότι η ευτυχία που βιώνουν μέρα με τη μέρα είναι από δική μου επιλογή. Κάθε μέρα ξυπνάω όπως όλοι οι άλλοι και είμαι αντιμέτωποι με μια επιλογή. Μερικές μέρες Μισώ τη ζωή και επιλέγουν να είναι λυπημένος, θυμωμένος, κακό, φοβάται, αγανακτισμένοι, και μοναχική. Άλλες μέρες νιώθω ευλογημένος και επιλέγουν να είναι χαρούμενη, αισιόδοξη, ευγνώμων, επιεικής και συμπονετικός. Κάθε μέρα είναι μια νέα απόφαση, και με κάθε απόφαση που φέρνει μια νέα έκβαση. Μπορώ μόνο να ελπίζω κάνω τις σωστές επιλογές για το μέλλον μου, ειδικά για Jax του.
Όταν κλείνω τα μάτια μου το βράδυ, μου αρέσει να πω στον εαυτό μου τρία πράγματα: Θα είμαι αιώνια ευγνώμων για σας, μαμά μου! Θα σας λατρεύουν για πάντα, Justin μου! Κι εγώ θα σ 'αγαπώ πάντα, Jax μου!
Μερικά από τα μεγαλύτερα αποσπάσματα της ζωής έρχονται σε μας με τη μορφή στίχους τραγουδιών. Έτσι, εγώ θα σας αφήσει με αυτά τα λόγια από Aerosmith: "Η ζωή είναι ένα ταξίδι, όχι ένας προορισμός Και δεν μπορώ ακριβώς να πω ακριβώς τι φέρνει το αύριο.».



No comments:

Post a Comment

Comments System

Disqus Shortname