Monday 27 February 2017

LOVE STORY

Εκεί κάθισα, 3-ημερών βρέφος μου στην αγκαλιά μου, τρέμοντας από το φόβο, όπως το χάος και τον τρόμο παίζεται στο σαλόνι μου. Μύτη από την πόρτα του υπνοδωματίου μου ήταν σειρήνες, φλυαρία φωνές και κραυγές που θα στοιχειώνει για πάντα τα όνειρά μου. Κατεψυγμένα και σε κατάσταση σοκ, το μόνο που μπορούσα να δω στο μυαλό μου ήταν το άψυχο πρόσωπο του μοναδικού ανθρώπου που προορίζεται ποτέ για την αγάπη, τα χείλη του λευκού και το σώμα του βρίσκεται στο πάτωμα σε μια αφύσικη κατάσταση. "Δεν θα μπορούσα να αισθάνομαι έναν παλμό, αλλά πρέπει να είναι ζωντανοί", είπα στον εαυτό μου. Ένας αστυνομικός άνοιξε αργά την πόρτα μου και ανησυχητικά έκανε τον τρόπο του στο κρεβάτι μου. Από την άκρη του ματιού μου, θα μπορούσα να δω τα πρόθυμα χέρια των μελών της οικογένειας να φτάσει για το γιο βρέφος μου. Όπως οι λέξεις «Είναι θανόντος» βγήκε από το στόμα του υπαλλήλου, όλα πήγαν μαύρα.
Μια αδέσποτη σφαίρα είναι το πώς η είδηση ​​ανέφερε την ιστορία, αλλά εμείς ποτέ δεν θα μάθουμε όλη την αλήθεια. Η σφαίρα που σκότωσε τον Justin πήγε ενάντια καθαρή λογική και είχε μια στατιστική πιθανότητα μία στις άπειρο. Σε μια μεθυσμένη κατάπληξη, ο γείτονάς αυλή μου απολύθηκε 9 χιλιοστών ημι-αυτόματο πιστόλι του. Η σφαίρα κατάφερε να ταξιδέψει μέσα από την πόρτα οθόνη του (παρακάμπτουμε δεκάδες δέντρα) πάνω από 200 πόδια στο σπίτι μας. Συνετρίβη μέσα από γυάλινη πόρτα μας και τα στόρια, συνεχίστηκε σε όλη σαλόνι μας, και τελικά σταμάτησε όταν χτύπησε Justin στο κεφάλι η ίδια η δεύτερη πήδηξε πάνω από τον καναπέ μας.
Έχουμε την τάση να αναφέρονται στην επόμενη ημέρα ως «την ημέρα που η μουσική πέθανε." Είχα ένα 3-ημερών-μωρό και τώρα ένα νεκρό σύζυγο.
Έχουν περάσει δύο χρόνια από την εν λόγω τραγική ημέρα, και 33 ετών, βλέπω τον εαυτό μου ένα πολύ θλιβερό, αλλά σοφότεροι κορίτσι. Να περάσει από κάτι τόσο φρικτό και η ζωή-αλλάζοντας όχι μόνο αλλάζει τον τρόπο που βλέπουμε τον κόσμο, θα μεταμορφωθεί. Η θλίψη είναι ένα πολύ προσωπικό πράγμα, και ενώ εγώ ποτέ δεν θα ισχυρίζονται ότι είναι ένας εμπειρογνώμονας σε θέματα αντιμετώπισης, ξέρω από πρώτο χέρι πώς να ζούμε με αυτό. Μου αρέσει να το συγκρίνουμε με μια ουλή. Πιο συγκεκριμένα, μια εσωτερική ουλή στην καρδιά σας και στο μυαλό σας που σας ακολουθεί παντού. Ένα σκοτεινό σύννεφο που αιωρείται πάνω από ό, τι καλό και όμορφο για το υπόλοιπο της ζωής σας. Για να καταλάβουμε πραγματικά την πλήρη σοβαρότητα της κατάστασης, θα πρέπει να γνωρίζουν την ιστορία στο σύνολό της, και όχι μόνο το τέλος. Ως εκ τούτου, θα πρέπει να πηδούν πίσω 19 χρόνια.



No comments:

Post a Comment

Comments System

Disqus Shortname